۱۳۹۳ فروردین ۲۴, یکشنبه

نامه ای به دوست عزیز حبب الله سربازی



خدمت برادر عزیز آقای حبیب الله سربازی السلام علیک و رحمه الله
 در رابطه با عرایضی که در مورد راه اندازی رسانه ای توسط مخارج جیش العدل فرموده بودید می خواستم بعنوان یک مسلمان بی طرف عرض کنم که . برادر جان در وهله اول ما مسلمان هستیم و هر راهکار خود را از قرآن سنت می گیریم و تنها راهی را که قرآن وسنت وروش رسول مقبول صلی الله علیه وسلم برای نجات امت اسلام از هر فتنه وبحرانی برای ما مشخص نموده است را بهترین روش و برون رفت از هر بحرانی می دانیم و همانطور که رسول مقبول صلی الله علیه وسلم برای خارج کردن مسلمانان صدر اسلام از بحران های موجود در آن زمان از راه های مسالمت آمیز بهره گرفته و این امر در معاهده ها و بخشش های آن حضرت در برابر دشمنان اسلام آنرا به ثبوت می رساند اما وقتی کفار آنقدر بی وجدان شدند که الله تعالی نسبت به آنان فرمود : ولقد ذرأنا لجهنم كثيرا من الجن والإنس لهم قلوب لا يفقهون بها ولهم أعين لا يبصرون بها ولهم آذان لا يسمعون بها أولئك كالأنعام بل هم أضل أولئك هم الغافلون ( 179 ) ) . یعنی نه قلبی برای احساس حقوق ملیت ها باشد نه چشمی برای دیدن و نه گوشی برای شنیدن .
در آن موقع تنها راهکاری که مفید واقع می شود جهاد است که شما آنرا خشونت نامیده اید و رسول مقبول صلی الله علیه وسلم آنرا رحمت الله تعالی معرفی می نماید الله تعالی می فرماید : وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلَّهِ ۚ فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ الله تعالی می فرماید بجنگید تا زمانی که فتنه ای باقی نماند . یکی از تعاریف فتنه وفساد این است که افرادی را از دین شان گمراه نمودن و تخریب نظریات آنان . و این فساد را الله تعالی حتی از قتل مسلمان سنگین تر می داند ومی فرماید : وَالفِتنَهُ أَشَدُّ مِنَ القَتلِ ( بقره 191 ) فساد گمراه کردن از دین ومذهب سنگین تر از قتل است . یعنی اگر گروهی با اهرم فشار بخواهند بر گروه دیگری ظلم نموده وحقوق شان را پایمال نمایند ویا آنان را با فشارهای اقتصادی و اجتماعی و غیره از مذهب و دینشان برگردانند همچنان که امروز شاهد تخریب نظریات وعقاید اهل سنت بوسیله گروه های جهادی که ترتیب داده شده وفعلا در روستای چاهان نیکشهر مشغول فعالیت هستند را می بینیم . این فسادی است که از قتل آن قوم هم سنگین تر است بنا به همین ضرورت الله تعالی باز می فرماید :وَقَاتِلُوهُم حَتَّی لا تَکُونَ فِتنَهٌ ( بقره 193 ) . با این ظالم وکفار تا جائی بجنگید تا این فساد نابود گردد لذا امروزه 35 سال است که تمام حقوق ملی و مذهبی و اجتماعی اقلیت های قومی و مذهبی بطور کلی نابودو پایمال گردیده است و بنا به قول خود شما امروز 3550 آخوند در بلوچستان برای برپا کردن همین فتنه حضور دارند واین بزرگترین فتنه است که اسلام برای خشکاندن این فتنه قتال را تجویز نموده است . با وجود این که خود شما هم می دانید در ایران تمام راههای حق خواهی از طریق مسالمت آمیز بسته است وحضور شما و نوری زاده وچالنگی دوشوکی وووو هزاران فعال سیاسی در خارج از کشور مصداق همین گفته بنده می باشد و اعدام یعقوب مهرنهاد که دوستان سیاسی و حقوق بشری همیشه از آن یاد می کنند مصداقی دیگر .
از حضور محترم شما می پرسم آیا کروبی و موسوی ار راه های خشونت آمیز استفاده می کردند ؟ آیا قربانیان کهریزک از راه های خشونت آمیز استفاده می کردند ؟ بعد از آن اگر شما سیاسیون در دنیا با خشونت مخالف هستید وتنها راه رسیدن به حقوق را گفتمان می دانید چه لازم داشت آمریکا وناتو به عراق و افغانستان حمله بکنند ؟ بهر حال آن هم یک نوع خشونت است . آیا وقتی یک گروه کوچک بنا به عقاید دنیا تروریست معرفی می شود مقابله بر علیه آن حتی با روش های خشونت آمیز جواز دارد لذا وقتی یک حکومت تروریست می شود چرا بر علیه این تروریست بزرگتر خشونت محکوم می شود ؟
 در حالی که در تعریفی که در لغتنامه دهخدا از تروریست می آید به این منوال می باشد : تروريسم به معناى اصول حكومت وحشت و فشار.. لذا با این معنی حکومت مورد نظر شما بزرگترین تروریسم جهان بشمار می آید . چرا وقتی بر علیه طالبان خشونت خوب ولی بر علیه تروریسمی که تمام دنیا را به گند کشیده است خشونت کار مفیدی نمی باشد . در حالی که جهاد خشونت نیست بلکه بزرگترین رحمت الهی است .
دوما درمصاحبه شما با شبکه اندیشه شما خودتان اذعان نمودید که 54 در صد مردم بلوچستان در روستا ها زندگی می کنند . لذا وقتی مردم شهرنشین ما آنقدر در چاه های بی سوادی وجهالت وفقر اجباری و هدفمند افتاده اند که حقوق خود را نمی فهمند پس حال نیم بیشتر این ملت در روستاها چطور می باشد ؟ شما چطور در این جو خفقانی که با استعمال یک ماهواره حکم اعدام صادر می شود می خواهید قلم بزرگ جیش العدل را که خداوند برای دفاع از خود به آنها داده است می گیرید وقلمی کوچک و بیکار در زمان حاضر در اختیار آنها می دهید شما می دانید که از اول انقلاب تا حال صدها هزار نفر در ایران اعدام شده اند ولی آیا شما سراغ دارید که این نظام فاشیستی به کسی از راه های سیاسی حقی واگذار بنماید ویا سازمان های حقوق بشری جلوی یک اعدام را گرفته باشند که دومی آن شما باشید ؟
 سوما : مطمئن باشید که افراد سیاسی بدون قدرت فشار در این زمان که سیاست منفی در جهان حاکم است نمی توانند به هیچ جائی برسند اولین حکمی که الله تعالی بر پیامبر خود نازل کرد آیه قلم بود و در مدینه اسلحه و بقول شما خشونت نازل گردید ولی خودتان هم می دانید که در ایران قلم شکسته شده است و دیگر کارائی و ارزشی ندارد و مردم با قلم به هیچ جائی نمی رسند بسته شدن هزاران روزنامه و مجله و اعدام صدها روزنامه نگار باید شما را به این قضیه آگاه کرده باشد حتی اگر روزنامه ای بعد از سی سال فعالیت یکبار هم مطلبی که به مذاق گروه فاشیست درست نیاید را انتشار دهد دهها تهمت های ناروا به پرونده او هدیه شده و محکوم به اعدام می شود .
 آیا شما فکر می کنید در حکومت فاشیستی که یک نفر فقط به این خاطر که بگوید من می خواهم نظریه خودم را خودم انتخاب بکنم به اتهام لواطت اعدام می شود ودکتر مظفریان نمونه بارز آن است شما می خواهید حقوقتان را با کانال ماهواره ای بگیری ؟ آیا شما فکر می کنید که در حکومت فاشیستی که دهها نفر فقط به این خاطر که گفتند رأی ما رو برگردانید در سیاه چالها مورد تجاوز و لواطت قرار گرفتند ابراهیم شریفی و مریم صبری وووووو نمونه بارز آن هستند .
 می توانید با یک مصاحبه حقتان را بگیرید ؟ نه دوست عزیز این گروه بقول شما خشونت اگر پشت سر شما نباشد شما در این حکومت پشیزی هم ارزش ندارید .البته این که شما از آنها حمایت نموده و آنها قدرت و پشتوانه شما باشند می توانید با اتحاد و همکاری با هم به موفقیت نسبی برسید امیدوارم اگر جمله ای به مذاق جنابعالی خوش نیامده است به بزرگوار تان ببخشید و بتوانید با همکاری تمام آحاد و ملل محروم با هم بر این حاکم از خدا بی خبر پیروزی بدست بیاورید .
 با تشکر :
 محمد سعید ترکمان زهی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر