۱۳۹۳ دی ۸, دوشنبه

یک سنی بلوچ در حکومت سیاه نمایندگان امام زمان حق ندارند استاندار بشوند



 


اسلام حقوق اساسی انسان را در زندگی پاس می دارد  . این حقوق عبارتند از حفظ نفس ، دین ، مال ، عزت وآبرو . 
در این حقوق همه ی شهروندان اعم از مسلمان وغیر مسلمان در قوانین اسلام یکسان هستند چون در اسلام اینها حریم های پاک بشمار می روند .
در اسلام همه انسانها از حقوق مساوی برخوردار می باشند و هیچگونه نظام طبقاتی وجود ندارد حتی اگر پسر استانداری همچون عمربن عاص پسر یک مسیحی را سیلی می زند اسلام انتقام آن سیلی را از پسر استاندار می گیرد وهیچگونه رواداری در این موارد وجود ندارد .
اما امروزه در حکومتی که خود را نماینده امام زمان و سنبل عدالت می داند آنقدر نظام طبقاتی بالا گرفته است که اگر افراد دزدی از نزدیکان مسئولین حکومتی سه هزار میلیار می دزدند آب از آب تکان نمی خورد اما اگر غریبی یک تخم مرغ به سرقت ببرد احتمال آن دارد که به جرم مواد مخدر اعدام گردد ! در حالی که رسول گرامی اسلام زمانی که دستور داد دست سارقی را قطع کنند اما کسانی شفاعت نمودند . فرمود اگر امروز فاطمه بنت محمد هم می بود دستش را قطع می کردم . چون در اسلام شهروند درجه بندی شده وجود ندارد طوری که نمایندگان امام زمان ملت ایران را طبقه بندی نموده واقوام وملت های دگراندیش را شهروندان درجه سه وچهار قرار داده اند .
خصوصا در این میان مردم مظلوم اهل سنت بلوچستان که در ایران و حکومت سیاه نمایندگان امام زمان از شهروندان درجه چهارم بحساب می آیند وهیچگونه حقی برایشان وجود ندارد . یک سنی بلوچ در حکومت سیاه نمایندگان  امام زمان حق ندارد رئیس جمهور شود ! یک سنی بلوچ در حکومت سیاه نمایندگان امام زمان حق ندارند استاندار بشوند ! یک سنی بلوچ در حکومت سیاه نمایندگان امام زمان حق ندارد سفیر ونماینده کشورش در کشوری دیگر قرار بگیرد ! یک سنی بلوچ در حکومت سیاه نمایندگان امام زمان حق قضاوت ندارد ! یک سنی بلوچ در حکومت سیاه نمایندگان امام زمان حق ندارد رئیس مجلس قرار بگیرد ! یک سنی بلوچ در حکومت سیاه نمایندگان امام زمان حق ندارد بر مسند ریاست قوه قضائیه قرار بگیرد ! یک سنی بلوچ در زندان های حکومت سیاه نمایندگان امام زمان حق ندارد برای خود وکیلی تعیین نماید ! و..... 
لذا امروز می بینیم حکومت سیاه خامنه ای در بلوچستان جوی خفقان بوجود آورده است که تمام مسلمانان بلوچ خود را در پرتگاهی بس وحشتناک می بینند . 80 در صد ملت بلوچ برای ارتزاق لقمه ای نان باید از زیر گلوله های سرخ سربازان گمنام امام زمان بگذرند واگر جوانی موفق شد باری را رد نموده ولقمه ای بدست آورد شبش را جشن می گیرد که پیروزی بزرگی نصیبش شده است .و حاکمان فرعونی امام زمان در حکومت ایران ونمایندگان این اراذل و اوباش در ارگان های بلوچستان  دوام حاکمیت سیاه خود را در ظلم وستم وسرکوب بوسیله قدرت های مادی دزدیده شده از حق خود مردم بلوچ و در پخش و رواج جهل ونادانی توسط آموزگاران ودبیران عقده ای غیربلوچ در مناطق بلوچستان می بینند وبرای رسیدن به این هدف تمامی امتیازات تجاری را به اراذل واوباش خود در منطقه می دهند حتی اگر بلوچی قرار است شرکتی را راه اندازی نماید حتما باید یک اوباش را با خود شریک نماید والا از داشتن حق شرکت محروم می گردد . دوستی می گفت یکی از بستگانش در شهرستان چابهار می خواست شرکت شیلات راه اندازی نماید وبرای گرفتن امتیاز این ماه ها سرگردان بود وبالآخره مدیر مسئول این قسمت در زاهدان به او گفت اگر می خواهی کارت زود راه بیفتد یکی از اقوام مرا با خود شریک کن تا کارهای اداری تو را بر عهده بگیرد چون این امتیاز تو به این زودی امضا نمی شود لذا اگر کسی را که برات معرفی می کنم با خود شریک نمایی ظرف یک هفته تمام کارهای تو روبراه می شود وبلوچ بیچاره بدون دریاف ریالی 15 درصد از شرکت را بنام یک اراذل واوباش می کند چون کسی برای بلوچ نامه ای را امضا نمی کند .
امروز بلوچ در کشور ی که حکومتش در اختیار ارذل ترین و اوباش ترین نمایندگان امام زمان است هیچگونه حق انسانی ندارند و با وجود 35 سال تلاش مدنی توسط علماء واندیشمندان بلوچ حتی یک درصد هم از حقوق به آنان تعلق نگرفته است چون این حکومت اراذل و اوباش زبان انسانیت سرش نمی شود تنها زبانی که در مقابل این اراذل واوباش ها کارگر می افتد همان زبانی است که خودشان با آن در لبنان ، عراق ،سوریه وخود ایران در مقابل ملت های مظلوم سخن می گویند و آن فقط وفقط زبان گلوله سرخ می باشد . لذا از تمامی جوانان بلوچ می خواهیم برای در دست گرفتن سرنوشت خود وبرای تغییر این همه ذلت به عزت ابدی باید با اتحاد کامل و عزمی راسخ همت بنمائیم و با مبارزان وخادمان ملت اهل سنت بلوچستان همگام وهمدم باشیم .
به امید پیروزی ملت های تحت ستم بر دیو وحشی آخوندی 
با تشکر  : محمد سعید ترکمان زهی سخنگوی سازمان جیش العدل 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر