۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۶, سه‌شنبه

اگر سختی های راه آزادی را تحمل کنیم گویا راه سعادت و خوشبختی را برای فرزندانمان هموار کرده ایم


سی و پنج سال است که حکومت فاشیست آخوندی ایران تلاش می کند تا مردم بلوچستان را زیر چنگال های خود خرد کند . وبرای رسیدن به این اهداف شوم خود آنها را در بدترین فقر علمی و اقتصادی قرار داده است تا اعتماد بنفس جوانان بلوچستان را از بین برده و برای همیشه تابع خود نماید . و متأسفانه امروز اکثر مردم ما در بلوچستان باور کرده اند که ما هیچ ارزشی نداریم وبرای زنده ماندن باید تابع چند متجاوز و اراذل و اوباش باشیم .
 اما چند سال قبل جوانانی غیور و شیر صفت از بطن جامعه خفه شده بلوچستان بلند شدند تا صدای خفه شده این مردم خرد شده را به جهانیان برسانند و در مدت کوتاهی ثابت کردند که با همت به هر چیز خواهی رسید . آن بت فولادی را که در طول 35 سال رژیم آخوندی در ذهن مردم بلوچستان ساخته بودند را شکستند و اقتدار پوشالی آن را به چالش کشیدند و جهت دفاع از قوم و مقدسات خود مبارزه ای مقدس را آغاز نمودند .
 اما باید بدانیم که برای رسیدن به آزادی سختی های زیادی را باید تحمل نمائیم چون راه حصول آزادی راهی سخت وپر خطر است . و نتیجه وآثار مبارزات آزادی بعد از تحمل سختی ها ی زیاد ظاهر می شود . یک کشاورز بعد از شخم زدن و کاشت بذر خود باید سختی های زیادی تحمل نماید تا چند ماه بعد نتیجه زحمات خود را درو نماید و خوشحالی را به خانه خود ببرد . لذا اگر امروز ما سختی های راه آزادی را تحمل کنیم گویا که راه سعادت وخوشبختی را برای نسل های آینده مان هموار نموده ایم . لذا برای آزاد کردن نسل های آینده باید اول ما خودمان زنجیرهای غلامی را پاره کنیم .
 اما اگر ترسیده و تسلیم خواسته های ظالمانه متجاوزان شدیم دختر و پسرهایمان زیر چکمه های متجاوزان خرد خواهند شد . پس نگذاریم نسل آینده ما مثل ما غلام بار بیاید . همت کنید وخود را در سختی ها بیندازیم و سختی های راه آزادی را با جان ودل قبول کرده مشت ها را گره کرده به حرکت بیائیم تا نسلی قدرتمند وپایدار و سربلند داشته باشیم . مطمئن باشیم که تحمل سختی های تحمیل شده دروازه راه آزادی را نمی گشاید . بلکه سختی هائی را که با هدفی بلند و خواست قلبی خودمان بپذیریم و متحمل شویم ما را به سکوی قهرمانی آزادی می رساند . یک بوکسور زمانی بر سکوی قهرمانی می ایستد که قبل از مسابقات خود را در تمرینات سخت خسته کرده وبینی خود را خرد نماید و این تمرینات را با خوشی انجام دهد . واگر سختی تمرینات را با جان و دل نپذیرد امیدی برای ایستادن بر سکوی با ارزش قهرمانی نخواهد داشت . لذا ما ملت بلوچستان که 35 سال است زیر فشارهای سیستماتیک رژیم آخوندی قرار داشتیم با همتی عالی به میدان مبارزه وارد شده سختی های راه عزت و آزادی را تحمل نموده نسل آینده مان را سربلند و سرفراز بر سکوی بلند آزادی قرار دهیم تا مانند یک انسان مالک سرنوشت خود باشند و از غلامی متجاوزان خارج شوند . به یاد داشته باشیم ماشینی که ما را به آزادی می رساند مانند ماشینی نیست که ما بلیط گرفته و بر روی صندلی نرم آن نشسته به مقصدی بزرگ همچون آزادی برسیم . در راه سفر به آزادی فقط تو یک مسافر نیستی بلکه هم مسافری ، هم راننده ای ، هم شاگرد وهم مالک این ماشین هستی .
 لذا هر کدام از ما خود را ذمه دار رساندن ملت عزیزمان به آزادی بدانیم و تمام سختی های راه آزادی را با خوشی و جان ودل قبول نمائیم تا دختران و پسرانمان چند سال آینده زندگی آزادانه و انسانی داشته باشند و چون ما غلام وبرده متجاوزان نباشند . پس بیائید همت کنیم . همت همان قوتی است که تمام قابلیت ها را در انسان جمع نموده به قدرت و طاقت تبدیل می نماید و انسانی که همت دارد نزد او شکست معنایی ندارد او هر سختی را تونلی برای رسیدن به روشنایی بزرگتر می داند وقتی قطار از تونل عبور می کند هر مسافر می داند که بعد از این تاریکی روشنی وجود دارد .
 لذا ما همت کنیم و مطمئن باشیم که بعد از این تاریکی هایی که متجاوزان بر ما مسلط نموده اند روشنی وجود دارد . قوی ترین قوم همان قومی است که به خودش اعتماد داشته باشد لذا بیائید با همت از این تونل وحشتناک آخوندی عبور نمائیم و نسل آینده مان را به روشنائی دائمی برسانیم .
 با تشکر 
 محمد سعید ترکمان زهی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر